Tisztelt......!
A napi forgalmi feladatok teljesítését/kimaradását dokumentáló kimutatások áttekintése során megállapítottuk, hogy a panaszában leírtak helytállóak, a mai napon a „Kertváros” autóbusz-állomásról 7 óra 13 perces indulási idővel meghirdetett 161-es jelzésű autóbuszjárat nem közlekedett, kimaradt. Sajnos az utóbbi napokban több autóbusz egyidejű meghibásodása fennakadásokat okozott/okoz a menetrend szerinti közlekedésben. Biztosíthatom, nem forgalomszervezési hiba, és nem emberi mulasztás eredménye, ha a 161-es járat kimarad. Az autóbuszok hiánya miatt gyakori a járatok követési idejének elhúzása, de időnként előfordul járatkimaradás is. Egy bizonyos darabszámú autóbusz hiánya esetén a menetrendben meghirdetett járatok közlekedtetése már nem megoldható. A menetrendben meghirdetett járatokat fordák tartalmazzák, és minden fordához tartozna egy autóbusz. Ha akár egy autóbusz is hiányzik, a hozzátartozó fordában lévő járatokat, nincs mivel elvégezni. A társasághoz 2006. óta nem érkezett autóbusz, és amíg a jelenlegi járműállomány áll a társaság rendelkezésére, addig a meglévő autóbuszokkal tudjuk csak megoldani az utasok elszállítását. Bízom abban, Önben sem merül fel a gondolat, hogy célunk az utazóközönség „bosszantása” lenne, a körülmények ezt teszik lehetővé. Természetesen mi is azt szeretnénk, ha a járműpark megújulna, de ennek sajnos jelenleg nincsenek meg a feltételei. Megértéssel olvastam a levelében leírtakat, és őszintén sajnálom, hogy a meghiúsult utazás miatt, több utastársával egyetemben kellemetlenség érte Önt.
Köszönöm türelmét és kérem megértését!
Tisztelettel: